به گزارش همشهری در این نشست که با حضور جمع کثیری از علاقهمندان به این نوع بازیها برگزار شد، آرمان آرین- داستاننویس و نویسنده این بازی- با اشاره به این مطلب که داستانهای گرشاسب براساس یک داستان کهن ایرانی ساخته شده است، اظهار داشت: در تاریخ کهن ایران گرشاسب پیش از رستم- پهلوان ایرانی- بوده است که به این موضوع در تمامی کتابهای کهن و قدیمی از جمله گرشاسبنامه و شاهنامه اشاره شده است.
نویسنده بازیهای گرشاسب در ادامه با بیان این مطلب که جای خالی بازیهای رایانهای گرشاسب در فضای بازیهای ایرانی بسیار خالی است، گفت: داستان بازی با توجه به روایتهای مختلف از کتابهای قدیمی و کمیاب ایرانی تدوین و طراحی شده است.
آرین در ادامه عنوان کرد: داستان این بازی میتواند در بازآفرینی بخشی از تاریخ اسطورهای ایران مؤثر و مفید باشد.
بر پایه این گزارش در ادامه این نشست سهیل دانشاشراقی، مدیر هنری بازیهای رایانهای گرشاسب، ضمن تشریح اقدامات انجامشده در بخش هنری این بازی گفت: طراحی هنری این بازی در مراحل مختلف تحقیقی و ایدهپردازی اولیه،موقعیتهای طبیعی، وسایل مورد نیاز و توجه به زمان رویداد داستان انجام شده است.
دانشاشراقی در ادامه با بیان این مطلب که طراحی هنری این بازی توسط گروهی از کارشناسان گرافیک و رایانه انجام شده است اظهار امیدواری کرد که در نمونههای بعدی این بازیها ضعفهای هنری موجود برطرف شود.